Obsługa klienta
Powierzone zadania realizujemy dwuetapowo:
ETAP 1
Weryfikacja urządzenia. Oględziny, oczyszczenie korpusu, dezynfekcja (pompy ściekowe), demontaż technologicznych, oczyszczenie i pomiary części oraz analiza stopnia zużycia. Weryfikację kończymy przygotowaniem trój wariantowej specyfikacji zadania.
Specyfikacja zadania
1. Protokół z weryfikacji
- zawiera wykaz stwierdzonych uszkodzeń, związek przyczynowo-skutkowy awarii oraz ocenę stanu technicznego urządzenia.
2. Sugerowany zakres naprawy zawiera wyszczególnienie części zakwalifikowanych do regeneracji lub wymiany oraz niezbędny, ekonomiczny i zalecany zakres naprawy:
- Zakres niezbędny – Naprawa uszkodzonych lub nadmiernie zużytych podzespołów oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych. Stopień zużycia i sprawność urządzenia pozostaje bez zmian.
- Zakres ekonomiczny/uzgodniony – Naprawa uszkodzonych lub nadmiernie zużytych podzespołów oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych i wymiana lub regeneracja newralgicznych części. Obniżenie stopnia zużycia wraz z optymalnym podwyższeniem sprawności.
- Zakres zalecany – Wymiana lub regeneracja istotnych części o wymiernym zużyciu. Przywraca parametry techniczne przewidziane przez producenta
3. Wycena trzech wariantów naprawy oraz – w uzasadnionych przypadkach – oferta sprzedaży nowego urządzenia. Specyfikacja zawiera także informacje o terminie realizacji, warunkach dostawy i płatności, warunkach gwarancji i określa terminy przeglądów eksploatacyjnych. Całość wraz z fotodokumentacją wysyłamy na wskazany adres e-mail.